Кошик
85 відгуків
Надійний продавець Prom.ua
+38 063-408-15-79
Учснаб Україна: Обладнання для школи, нуш та дитячого садочка, меблі, дошки, стенди, таблички

Заповіді великих вчителів для виховання щасливих дітей та їх втілення в НУШ

Заповіді великих вчителів для виховання щасливих дітей та їх втілення в НУШ

07.07.20

Нова реформа початкової школи має багато прихильників і постійно скептиків стає менше. Звичайно успіх криється в правильному використанні методів.  Та чому вона так успішно приносить результати? Скоріш за все річ в тому, що нуш поєднала в собі одразу декілька навчальних методик світових психологів та вихователів.

 

Система Монтессорі

Багато хто чув про неї. Марія надихає своїм прикладом. В часи коли жінок не сприймали серйозно вона стала першою італійкою здобувшою вищу освіту та була номінована на безліч нагород, а в школах світу діє міжнародна Монтессорі-ассоціація. Саме Марія виховувала дітей в малозабезпечених сім’ях.  На той час на них мало звертали увагу. ЇЇ поради стали популярними бо досвід вчителів багатьох країн світу показав чудові результати використання методу.

Ви легко знайдете схожі ідей початкової школи нуш та системи:

  • Важкі меблі замінилися на мобільні, легкі для пересування учнем.
  • Наочність та інші матеріали розташовуються достатньо низько для дітей на відкритих поличках.
  • Класна кімната не має строгого розташування меблів, учні легко пересуваються по будь-якій зоні.
  • Розширений спектр практичних занять, щоб малюки могли застосовувати отримані знання в житті.
  • Окремий набір вправ та правил:  куточок чергувань, догляд за тваринами та рослинами, основи обслуговуючої праці.
  • Самостійна робота мотивує, допомагає малюкам дисциплінуватися.  Роль вчителя повинна бути спостерігаючою. Учням дозволяється самим вибирати вправи, способи рішень завдань. Вихователь керує процесом.

В основі лежить думка, що визнання дітей особистостями та відповідне ставлення призведуть до кращого результату розвитку та самореалізації. Тому початкова школа так важлива. Здорову та щасливу людину потрібно виховувати з малечку.

 

Реджио-педагогіка

Засновник є психологом. Він вивів свою цікаву теорію. Діти народжуються з шаленим потенціалом, вони можуть спілкуватися на сотні різних «мов». Вони передають свої думки і почуття через безліч способів. Але під час процесу виховання батьки підкорюють правилам та змушують дитину забути більшість вмінь.

В першу чергу система знадобиться батькам. Ось деякі методи самовираження малюка:

  • Малюнок
  • Танок
  • Рух
  • Музика
  • Театр
  • Ліпка
  • Конструктор
  • Гра тіней
  • Колаж

Цей метод теж знайшов своє відтворення в початковій школі нуш:

Часто систему називають педагогікою простору.  Він повинен бути добре продуманий. Матеріали розкладені доступно, красиво, з сенсом. Кожен куточок має своє призначення. Освітній простір виступає третім вчителем, його цінують та підтримують.

 

Вальдорфська психологія

Школа мрії. Відсутність оцінок та контрольних, а діти складають екзамени на рівні інших навчальних закладів. Чому так? Засновники впевнені:

  • Кожна дитина унікальна, потребує індивідуального підходу.
  • Прості щоденні ритуали допомагають дітям відчувати себе більш впевнено. Аналог в нуш це рутини, щоденні п’ять,  ранкове коло.
  • Малюкам слід проводити багато часу в гармонії з природою.
  • Значно краще звичайних іграшок на розвиток впливає дидактичний матеріал, конструктор, пазли.
  • Не потрібно змушувати зубрити параграфи. Значно краще розповісти цікаву історію. Діти самі зроблять висновки та потягнуться за цікавим матеріалом.

 

Інструментальна педагогіка

Засновник впевнений, що школа має навчити дитину знаходити вихід з будь-якої ситуації. Це дуже схоже на сучасні компетентності нуш. Теорія завжди має бути підкріплена практикою. Так дитина матиме змогу навчитися шукати потрібну інформацію, знаходити нові шляхи.

На уроках можливо ділити клас на групи та давати експерементальні завдання. Початківці з радістю навчатимуться під час дій. На кожному предметі знайдуться свої цікаві експерименти.

Джон Дьюї вірив в те, що немає сенсу карати. Труднощі, помилки допомагають стати краще. В доказ своїх міркувань він приводив приклад великих відкриттів. Всі вони сталися завдяки людям котрі не боялись втілювати свої ідеї в життя.