Продавець Інтернет-магазин Учcнаб Україна - оснащення учбових закладів, нуш, шкільних кабінетів, днз розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
322 відгуків
На даний час ціни уточнюйте при замовленні на стенди ПВХ-3мм
+380 (99) 175-80-29
+380 (96) 713-40-20
Учснаб Україна: Обладнання для школи, нуш та дитячого садочка, меблі, дошки, стенди, таблички
Кошик

Основи оформлення класу нуш

Основи оформлення класу нуш
Тенденції оформлення класу нуш: оновіть макет класу, щоб підвищити зацікавленість!

За останні кілька десятиліть дизайн класної кімнати пішов далеко вперед. Ми бачимо масовий відхід від визначення кабінетів школи як жорстких, структурованих місць навчання, орієнтованих на вчителя. Натомість оформлення класної кімнати нуш охоплює технології та стає більш придатливим до навчання на користь учнів та вчителів. Як ви можете скористатися цією тенденцією для своїх початківців?

Оформлення класу нуш тоді і зараз

Сидіння в три ряди. Вихователь попереду, очі учня прикуті до нього. Ця модель класу добре працювала протягом століть. Ефективний і простий у налаштуванні спосіб розташування. Дизайн класної кімнати старої школи підтримував ідею, що вчителі передають знання учням. Філософія навчання «один до багатьох».

Традиційні технології нікого це досить зручним. Класна дошка або проектор для вчителя в передній частині кімнати. Олівець і папір в учня для конспектування. Альо освіта знаходиться у стані швидких змін, коли традиційні підходи можуть бути неефективними в деяких ситуаціях. Хоча, подібне оформлення класу нуш ще застосовують у багатьох школах.

Доласна кімната для 1 класу нуш в сучасному розумінні

На зміну моделі трансмісії приходити підхід конструктивізму. Сенс конструктивізму в тому, що учні та викладачі розвивають знання разом. Це протилежність пасивному малюку, який робить нотатки, поки викладач читає урок. У його основі лежить ідея, що змістовне навчання є творчим процесом.

Парті складаються в групи для виконання групових завдань та практичних вправ. Таким чином оформлення класу нуш перетворюється на невеличку «лабораторію» де діти крім знань отримують важливі навички.

Ця трансформація є як результатом технології, так і її подальшим рухом. Існує багато впливів: інтернет, персональні комп'ютерні пристрої, інтерактивні дисплеї та програмне забезпечення для спільної роботи. Навіть соціальні мережі та YouTube можуть зіграти певну роль у цьому мінливому середовищі. Педагоги прагнуть адаптуватися, та не всім вдається. Більш того, багато вчителів проти використання гаджетів. В такому випадку оформлення класу нуш пропонує звернути увагу на настольні стенд ширми. Вони ставляться посередині столу і потрібна інформація знаходиться прямо перед дітьми.

класна кымната для 1 класу нуш

Класна кімната для 1 класу нуш 21 століття

Однією з важливих змін є зміна дизайну класної кімнати. Школи створюють макета потім класних кімнат, які підтримують успішне навчання у 21 столітті . Ключ до сучасного дизайну класної кімнати – гнучкість. Здатність переставляти компоненти підтримує багато граней конструктивного навчання.

Універсальність оформлення класу нуш дозволяє учням активно проводити експерименти. Для вирішення реальних проблем. І збиратися в групи для колективної обробки інформації. Вчителі тім годиною сприяють і спрямовують діяльність, щоб допомогти студентам розширити свої знання.

Оформлення класу нуш 21-го століття приносити багато новинок:

  • Гнучкі сидіння. Відчуваючи свободу руху, значно лігши відчути себе вільним, а значить в безпеці.
  • Модульні шафи. Легко трансформуються, що полегшує облаштування кімнати. Деякі елементи можна використовувати за іншим призначенням. Особливо актуальні під час івентів.
  • Куточок чаювання в класній кімнаті. Поки це дуже рідкісне явище в наших школах.
  • Класні ліжечка. Потрібно не багато. Вони служать для куточка тиші.
  • Дизайн класної кімнати нового покоління.
  • Навчальні середовища, засновані на доказах.
  • Простір, орієнтований на учня.
  • Активні навчальні середовища. Це ігрові осередки та соціальна зона де проводять захід ранкове коло.
Як класна кімната для 1 класу нуш впливає на результативність учнів

Дослідження показують важливість сучасного оформлення класу нуш. Безсумнівно, дизайн класної кімнати має великий вплив на залученість учнів та академічну успішність. Знакові дослідження показали, що дизайн класної кімнати змінює академічний успіх протягом навчального року на 25% . Дивно, що цей вплив може бути як позитивним, так і негативним.

Тобто дитина у найкращому середовищі буде працювати на 50% краще, ніж еквівалентна дитина в «найбіднішому» середовищі класу. Насправді, найкраща та найгірша різниця в класі становила цілий рік академічного прогресу.

5 факторів оформлення класу нуш, що впливають на результативність учнів

  • Дослідження показало, що п'ять ключових факторів дизайну становлять 73% різниць в успішності учнів . Цими факторами оформлення класу нуш є:
  • Колір: забезпечує достатню візуальну стимуляцію в класі, використовуючи колір на стінах, підлозі та меблях.
  • Декор стін: стенди для школи, наклейки, декорації. Створює комфортну та дружню атмосферу, дає відчуття захищеності та затишку.
  • Вибір: якісні меблі, включаючи цікаві та ергономічні столи та стільці. Меблі повинні підтримувати почуття власності.
  • Складність: створення нового середовища та декору, що привертає увагу, в балансі з упорядкованістю.
  • Гнучкість: класна кімната для 1 класу нуш має вмістити учнів, не переповнюючи її. Можливість переставляти меблі для різноманітних видів діяльності та підходів до навчання. Гнучкий дизайн класної кімнати створює середовище для навчання, яке можна постійно адаптувати до мінливих потреб.
  • Світло: якість і кількість природного світла, а також ступінь контролю рівня освітлення.
Основи оформлення класу нуш

Подальші дослідження дали уявлення про відносний вплив кожного з цих факторів. Спеціалісти висунули гіпотезу, що «з літературних джерел можна передбачити, що вбудоване середовище класних кімнат матиме великий вплив на академічну успішність, здоров'я та самопочуття учнів...»

Категорії оформлення класу нуш, які пояснюють різницю у продуктивності:

  • Природність. На цю категорію припадає близько 50% впліву на навчання. Йдеться про фактори, необхідні для фізичного комфорту. До них належать світло, звук, температура, якість повітря та «зв'язки з природою».
  • Стимуляція. Ця категорія відноситься до жвавості класної кімнати. На це припадає близько 25% відмінностей у навчанні.
  • Індивідуальність. На цю категорію припадає решта 25% відмінностей у навчанні. Індивідуальність означає, наскільки добре класна кімната відповідає потребам студентів, пропонуючи:
  • Право власності. Наскільки кімнату можна ідентифікувати та персоналізувати.
  • Гнучкість. Наскільки добре кімната відповідає потребам вікової групи та різноманітним методам навчання.
  • Зв'язок. Показник того, наскільки легко учні можуть долучитись до решти школи.

Ефективні методи дизайну класної кімнати

Педагоги усвідомлюють необхідність адаптації навчальних просторів. Специфіка дизайну класних кімнат різниться через навчальний план, розмір класу, простір, бюджетні обмеження тощо. Однак спільними є два фактори. По-перше, гнучкість створення адаптивних, активних навчальних просторів. По-друге, інтеграція технологій, які сприяють співпраці та обміну.

Професіонали з дизайну класних кімнат рекомендують включати наступне:

  • Вибір місця. Менеджер різноманітні варіанти сидіння. Мета: надати учню можливість вибору та підтримувати різні стилі роботи та види діяльності. Варіанти можуть включати кушетки, подушки для підлоги, крісла-мішок, традиційні комбінації стільців і столів і сидіння.
  • Мобільність. Шукайте книжкові полиці, стільці та інші предмети меблів на колесах. Залучіть учнів до перепланування їх, щоб створити затишні куточки для спільної роботи. Оформлення класу нуш насамперед для дітей. Тому логічно спитати їх думку щодо комфортності оточення. Одразу зміниться відношення до предметів навколо.
  • Рекомендації. Вчителі часто дають поради учням щодо поведінки, створюють рутини, надають правила класу. Та нова школа має навчити малюків не тільки отримувати, а вміти приміняти нові знання. Оформлення класу нуш повинно пропонувати алгоритми дій, розповісти про доступні системи навчання, допомогти зрозуміти як інформація знадобиться в майбутньому.
  • Спільні конфігурації. Замініть окремі робочі простори великими круглими або прямокутними столами. Складіть столи разом, щоб сформувати робочі простори для спільної роботи. Класна кімната для 1 класу нуш не завжди велика. Тому зверніть увагу на легкі переносні парті, які можна формувати хоч на кожен урок.
  • Осередки нуш для обговорень . Візьміть приклад із ділового світу, де панують місця для спілкування. Ці приміщення пропонують зручні місця для сидіння, а також такі технології, як аудіо, дисплей та програмне забезпечення для спільного використання. Вони ідеально підходять для роботи в невеликих групах. В освіті таке оформлення класу нуш займатиме трохи менше простору, переміщатиметься залежно від уроку. У будь-якому випадку вони ідеальні для  спільного навчання 21- го століття.
  • Логістика. Творчий підхід – ключова риса нового оформлення класу нуш. В таких умовах досить важко підтримувати баланс і не допустити безладу. Вирішити це питання допоможуть назви осередків на зони нуш. Так, діти досить швидко запам’ятають, що і де знаходиться. Але так легко поступово змінювати знаходження станції. Тож назва виступає символом обмежень території. Класна кімната для 1 класу нуш матиме систему оточення яка потім переноситиметься і в інші сфери навчання.
Гнучке оформлення класу нуш створює усе необхідне для дітей

Про це свідчить і досвід державних шкіл інших країн. Після впровадження гнучкого дизайну оформлення класу нуш викладачі виявили, що:

  • Оцінки учнів покращилися.
  • Малюки здавалися щасливішими та більш зацікавленими.
  • Учні стали більш активно брати участь в навчальному процесі.
  • Діти вели більш підбадьорливі бесіди.

«Ми дійсно дивимося на те, як ми підтримуємо дітей, які працюють разом. І ми не можемо цього зробити, якщо вони ізольовані рядами, а кожна дитина — острів», — сказала Беккі Фішер, директор освітніх технологій у державних школах округу Альбемарл.

 

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner